söndag 28 november 2010

min nr-1 låt. denna vill jag ha spelad på min begravning. har hängt med många, många år ...





fina låtar jag gillar









låtar som endel av dom följt med i många år som betyder mycket för mej andra är bara bra...




-----------------------------------------------------------------------------

--------------DEL II------------

-----------------------------------------------------------------------------



denna e lite sorlig :/




Avslutar DEL 2 med lite nana :) gillar dom starkt :)



Inga kommentarer: